A girl has to dream…

Ik heb het al vaker gezien in de blogwereld, wishlists, heel vaak dacht ik dan wat zou ik nou nog graag willen?
Het klinkt misschien cliché maar ik kon niks bedenken, tot nu!

Ik denk heel vaak had ik maar de loterij gewonnen (wie denkt dat nou niet?) of meer tijd om te werken maar helaas..
Voor een student heb ik het absoluut niet slecht, maar ik heb wel mijn vaste lasten. En op de een of andere manier geef ik mijn geld ook liever uit aan andere dingen, wat minder grote uitgaven zoals truitjes hier en daar, sieraden, uiteten, drankjes op de Grote Markt of stapavondjes.
Hieronder vind je een lijstje met dingen die op mijn wishlist staan, wie weet ga ik ze ooit kopen en misschien blijft het bij dromen..

651
Als eerste deze Cowboysbag portemonnee, ik vind hem zo gaaf!!
Waarom ik deze niet gewoon koop? Hij kost een kleine 80 euro en de portemonnee die ik heb lijkt er eigenlijk best wel op..

Image2Image4
We blijven nog even bij Cowboysbag, deze tas vind ik ook zo mooi.
Hij is van echt leer, super handig in gebruik en de kleur vind ik echt to die for.
Waarom ik deze niet gewoon koop? Stiekem heb ik al een Cowboysbag, de meest bekende variant..
Dit is dus een typisch vrouwendingetje geloof ik..
Ook niet geheel onbelangrijk deze tas kost 200 euro!

Deze twee items kan je vinden op The little Green Bag

Image8
Sendra’s zucht..
Ik vind deze schoenen zo gaaf, die turquoise details passen ook helemaal bij mij. Ik heb al een paar keer op het punt gestaan om deze te kopen maar vond het dan toch een te grote uitgave (230 euro) ik ga er maar voor sparen!
Deze zijn te koop bij o.a. Albert Nolten

Image9
Flowerbomb van Viktor&Rolf, mijn favoriete luchtje!
Ik draag al jaren Coco Mademoiselle van Chanel maar sinds dit jaar is Flowerbomb mijn nieuwe favo, helaas is hij nu op maar hij komt zeker weer in mijn badkamer te staan!! ❤

Image10
Over een jaar moeten wij helaas dit studentenflatje uit. Ik ben in dit twee kamer appartementje komen wonen en mijn vriend is bij mij ingetrokken.
Het huisje staat op mijn naam en als ik klaar ben met mijn studie dan moeten we verhuizen.
Voor ons nieuwe huisje zou ik super graag een salon of eettafel (of allebei) van steigerhout willen hebben!

Image12
Deze blazer heb ik al zooo vaak zien hangen bij Vero Moda, heb m al een aantal keer gepast en hij stond echt goed!
Ik ben gek op leer en heb veel truitjes en jasjes in imitatie leer of met stukken daarvan.
Deze was altijd 60 euro maar zie dat hij nu afgeprijsd is online dus deze ga ik gelijk bestellen!

Als ik deze lijst bekijk dan denk ik; goh best een dure smaak heb ik..
Dat valt eigenlijk wel mee hoor, ik draag veel kleren van H&M, the Sting en Vero Moda en ook ik ben niet vies van Ikea en de Primark..
Maar wat is een meisje zonder dromen?

Wat vinden jullie van deze items? Hebben jullie ook een wishlist?

12 gedachtes over “A girl has to dream…

Geef een reactie

