Review: Wild Argan oil body butter

Vandaag mijn tweede dag stage gehad, het bevalt tot nu toe best wel goed!
Ik krijg lekker veel verantwoordelijkheid, wordt los gelaten en mag allerlei cursussen gaan volgen ๐Ÿ™‚
Omdat ik weet dat ik het komende schooljaar erg druk ga krijgen, en mijn salaris vandaag is gestort, had ik bedacht om even de stad in te duiken.
Op donderdag is het koopavond in Den Haag dus ik had alle tijd om verschillende winkels af te gaan..
Ik heb twee shirtjes en een ketting gescoord bij de H&M en toen
liep ik langs de Body Shop.. oh dear
Ik ben al helemaal fan van de gezichtsproducten van Yves Rocher maar ik weet dat ze bij the Body Shop heerlijke body butters verkopen.
Eenmaal binnen zat ik binnen no time vol met verschillende body butters, ik moest ze allemaal even proberen en ruiken natuurlijk.
Uiteindelijk heb ik gekozen voor de nieuwe lijn; de Wild Argan oil.
Ik citeer; “De Body Butter werkt verzorgend en verzachtend en beschermt de huid tegen vochtverlies, tot wel 24 uur lang. Bevat Community Fair Trade-Argan Oil uit het Atlasgebergte in Marokko“.
De winkel is vergeleken met de Etos en de Kruidvat erg duur, voor een body butter betaal je 16 euro, maar ze doen dan ook niet aan dierproeven en werken uitsluitend met eerlijke en natuurlijke producten. Voor meer informatie en de site, klik hier

De Body Shop heeft nu een actie, 50% korting op elk 2e beauty product (en ook alle body butters!). De verkoopster had mij helemaal ingepakt met haar verhalen over hammam rituelen, die mij onmiddellijk meenamen naar mijn bezoek aan een hammam in Turkije, daarna kwam ze ineens met een turquoise doos aan lopen.. (turquoise is mijn lievelingskleur dus dit kon niet goed gaan..)
Hierin zat een heel Wild Argan oil pakket in voor maar 23 euro!
20140904_18113520140904_18121220140904_181245
Ik vond dat ik dit wel verdiend had en een beetje ontspanning tijdens al die drukte is nooit verkeerd!
Zo en nu ga ik eens lekker uitgebreid een bezoekje aan mijn eigen hammam brengen!

Kennen jullie the Body Shop? En wat is jullie favoriete product?

12 gedachtes over “Review: Wild Argan oil body butter

Geef een reactie

