Fresh (& healthy) start!

large1
Bron: weheartit.com

Sinds gister is school weer officieel begonnen, mehh. Ik zit nu in het laatste jaar van mijn opleiding, het is nu erop of eronder..
Maar jeetje wat is de vakantie snel gegaan zeg! Het lijkt wel alsof ik net kerstvakantie heb gehad alleen dan met “mooi” weer!
Morgen begin ik op mijn nieuwe stage en dan is het normale leven echt weer begonnen, tijd om aan een ritme te gaan werken dus.

Ik vind zo’n nieuw begin ook altijd een mooie gelegenheid om weer bepaalde dingetjes op te pakken, zoals het sporten en gezond eten.
Met dit laatste ben ik al fanatiek bezig (het sporten laat nog even op zich wachten..) en hier komt eind van deze week een blog over, ik hou nu een soort eet dagboek bij. Dit is misschien niet super interessant voor jullie om te lezen, maar ik las het op een aantal websites en het leek mij leuk om zelf zoiets
bij te houden, want wat eet ik nou precies allemaal weg op een dag?! Het is best confronterend soms maar ook leuk om te doen!
Verder wil ik ook weer lekker boeken gaan lezen, ik vind niks lekkerder dan met herfst weer binnen lekker opgerold op de bank te zitten met een dekentje, theetje én een goed boek!
Ook, misschien is het je al opgevallen, heeft mijn blog een nieuw thema en header. Ik ben voor iets kleurrijker gegaan, misschien helpt dit voor de donkere dagen die zullen komen maar het past ook zeker bij het zomerse weer wat we nu ineens weer hebben (als de scholen weer zijn begonnen, snap jij het?!)
Voor september staan er dus meerdere doelen op mijn lijstje en één daarvan is ook zeker vaker bloggen..
Ik lees vaak dat andere bloggers alvast dingetjes klaar zetten om tijd te besparen dus dat ga ik ook maar eens proberen!

Zijn jullie al begonnen met school? En hebben jullie misschien net zoals ik “goede voornemens” voor september?

Een gedachte over “Fresh (& healthy) start!

Geef een reactie

