Iets met zondag & spotlights

quote1

Zo héhé ik kan weer een blogje schrijven, sinds ik een nieuwe baan heb en ik naast 4 dagen school nog 2 dagen werk merk ik dat het bloggen er een beetje bij inschiet… Ik probeer wel zo veel mogelijk alle blogjes te lezen op Bloglovin (in de tram bijvoorbeeld) maar er zelf één schrijven daar heb ik helaas minder tijd voor.
Ik heb weer een drukke maar leuke week achter de rug, binnenkort zal ik weer een; take a peek in my week schrijven daarover.
Gelukkig is het weer zondag & dat betekent dat ik een dag vrij ben (en tijd heb voor het huishouden, blegh).
Ik ben deze dag goed begonnen met een stevige workout in de sportschool, daarna met open raam, zonnetje en een fruit smoothie dit blogje geschreven. Dalijk nog even het huishouden en dan heb ik alle verplichtingen weer gehad en doe ik alleen nog maar dingen waar ik zin in heb! Heerlijk
Maar allereerst wil ik 2 blogs in de spotlights zetten!
Toevallig zijn het blogs van meiden die ik ken van de middelbare school maar ze hebben ook allebei een blog die ik echt volg. Benieuwd geworden?

Anno89:
Kimberley schrijft veel persoonlijke blogjes over haar leven met 2 kindjes, heel leuk om te lezen!
Ook heeft ze veel winactie’s op haar site, wie houdt daar nou niet van!?

Lizzie’s look on life
Lizette schrijft eigenlijk van alles wat, dingen die ze heeft gedaan, wat ze gezien heeft of gewoon wat ze leuk vind.
Ik vind vooral haar schrijfstijl erg leuk om te lezen.

Dit was een kort maar krachtige zondags post, geniet lekker van dit zonnetje op deze heerlijke zondag!

PS. Ik ben weer volop te volgen op Bloglovin, alles is aangepast en werkt weer als een trein!
Volgen jullie mij al? Nee? Klik dan hier!

4 gedachtes over “Iets met zondag & spotlights

  1. Ik ken het gevoel :). Waar werk je? Enneh… rust lekker uit en geniet nog van je dag 🙂 Ik ga even bij je middelbare school klasgenoten kijken 😀

Geef een reactie

