WordPress taferelen..

Ik maak gebruik van een gratis domein van wordpress, nou wordt je hierdoor in verschillende hoeken tegengewerkt.
Je kunt als je een gratis thema kiest niet alles aanpassen zonder daarvoor te betalen, en als je zo’n kieskeurig type bent als ik is geen enkele thema naar wens.
Ik heb lang nagedacht om misschien een .nl domein te nemen, maar op dit moment vind ik dat echt te duur.
Dan maar weer een ander wordpress thema, dit keer heb ik deze genomen. Ik ben zelf niet zo van de schreeuwende kleurtjes dus deze bevalt tot nu toe nog goed (ben benieuwd voor hoe lang!)
Ook is het je misschien opgevallen dat ik mijn naam van the life of Kim heb veranderd naar happiness in life, dit heb ik gedaan omdat ik merk dat ik wil schrijven over de dingen die mij blij en gelukkig maken, dat, en ik vond the life of Kim een beetje kinderachtig worden..
Ik ga natuurlijk door met het schrijven van foodblogs maar een tikkeltje meer persoonlijke blogjes kan geen kwaad dacht ik zo πŸ˜‰

Helaas werk Bloglovin’ mij op dit moment nog een beetje tegen met het veranderen van mijn url adres, en om mijn volgers niet te verliezen heb ik hun gemaild en hoop ik dat het zo snel mogelijk aangepast wordt! To be continued!

9 gedachtes over “WordPress taferelen..

  1. He dit thema heb ik nu ook en hij bevalt mij erg goed:) Veel rustiger en strakker. Maar een gratis thema uitzoeken valt niet mee inderdaad, zoveel keuze! Ik vind het moeilijk om alles helemaal zelf te doen, dus ik blijf eerst nog even “gratis bloggen”. Heb wel een eigen domein naam laten mappen naar de wordpress.com naam, dat is niet zo duur. Misschien is dat een optie? Succes enne, persoonlijk bloggen vind ik persoonlijk erg leuk;)

    • Ja ik zag het idd! Wilde niet de copycat uithangen hoor haha maar deze bevalt tot nu toe erg goed. Ik ben zo wispelturig alles vind ik al snel saai, hoe werkt dat? Heb je dan meer voordelen als bij een gratis domein? Ja ik wil wel iets meer persoonlijke blogjes gaan posten, ik vind veel meer dingen leuk als koken! πŸ˜‰

      • Haha zo zie ik dat ook niet hoor;) Als je je website zelf laat hosten kan je alles veranderen naar jouwsmaak. Zoals ik het heb gedaan heb je geen extra voordeel, alleen geen wordpress com domein meer..

  2. Ahh lastig he. Ik heb het ook. Je moet voor veel leuke/mooie dingen betalen op WordPress. Maar zo’n standaard thema vind ik ook niet zo boeiend, ik heb dan het idee dat mensen op mijn blog komen en denken: ‘die neemt haar blog niet serieus.’ Klinkt misschien wat overdreven, maar sommige blogs zien er zo prachtig uit. Alleen wat jij zegt, het kost geld. En niet iedereen heeft dat..

    Liefs.

    • Ja klopt idd! Tuurlijk doe ik dit voornamelijk voor mezelf maar ik vind reacties en volgers op bloglovin wel een waardering voor mn schrijfwerk, helaas vind ik het nu nog niet genoeg om daar veel geld aan uit te geven. Dus ik doe het nog maar even met de gratis versie πŸ˜‰ ps. Je blog ziet er toch prima uit!?

  3. Ik ken het, ik ben ook niet tevreden met mijn wordpress theme, maar het is even niet anders. En ik wil ook weer niet een theme hebben, die andere ook heb. Diepe zucht, haha

Geef een reactie

