Bagels & Beans

Het is zo’n beetje mijn favoriete lunchroom in Nederland en gelukkig hebben we er in Den Haag genoeg; Bagels & Beans!
Ik denk dat iedereen wel zo’n beetje bekend is met het concept van deze leuke zaak maar hieronder toch even kort mijn review.

Bij Bagels & Beans heb je een groot assortiment aan hoe kan het ook anders; bagels. Elke bagel wordt ter plekken bereid en ze maken alleen gebruik van natuurlijke ingrediënten. Ze proberen chemische toevoegingen en conserveringsmiddelen te vermijden, de bagels zijn altijd vers en ook gezond.
Ze hebben een uitgebreide menukaart, je kunt je eigen bagel kiezen en vervolgens kies je wat je erop wil. Wil je hem zelf smeren of heb je hem liever al belegd en wel op je bord? Eet je de bagel gezellig daar op of neem je hem liever mee naar je werk? Ze bezorgen zelfs in sommige steden!

Je kunt er terecht voor een compleet ontbijt, high tea, verschillende zoetigheden of ga eens lekker aan de bagel tapas.
Bagels & Beans werkt ook met superfoods, ze hebben dit in de vorm van yoghurt of sapjes.
Op de kaart is goed aangegeven met een legenda rechts onderin wat je besteld, is het biologisch, duurzaam, fairtrade of diervriendelijk?

Tip: je kunt ook bagels meenemen, om zelf thuis af te bakken! Ook kun je er verschillende soorten biologische thee kopen of superfoods voor thuis.

Waarom schrijf ik deze review, waarom ineens die hysterie omtrent Bagels&Beans? Omdat het eigenlijk van alle markten thuis is, het is gezond, betaalbaar en het heeft voor iedereen wat. Wil je een simpele bagel met cream cheese, een chai latte of val je compleet voor het grote assortiment van superfoods? Het kan allemaal!
Deze lunchroom is absoluut bij deze dieetvriendelijk verklaard, je kunt er met gerust hart gaan eten, ik ben fan!

Genoeg gepraat, bekijk hier de menukaart!

IMG_20140423_163648

Mijn lunch van vanmiddag; oathie bagel met rookkippetje, avocado, basilicumdressing, pijnboompitjes & sla

Wat vinden jullie van Bagels&Beans, en wat is jullie favoriete bagel?

Vergeet mij niet te volgen op Facebook en mijn nieuwe blog staat online bij goedetengezondleven!

10 gedachtes over “Bagels & Beans

  1. Oooh jummie,die bagel ziet er echt heel lekker uit! Ik ben echt nog nooit bij de Bagel en Beans geweest, maar heb er al zoveel overgelezen op verschillende blogs. Wat tof dat ze ook superfoods verkopen.

Geef een reactie

