Recept #4: Komkommer salade

Vandaag echt een flinke baaldag gehad, het begon al s’ochtends vroeg toen ik me had verslapen voor mijn presentatie, daarna werd het helaas niet veel beter..
Door dit alles had ik vandaag niet zoveel zin om te koken en heb ik iets simpels gemaakt.
Op Instagram kwam ik een recept tegen van Lekker en simpel namelijk van hun komkommer met dille salade, het recept lees je hieronder!

Ingrediënten:

Komkommer, Griekse yoghurt, lenteui, citroensap, dille

1. Meng de gesneden komkommer samen met 4 eetlepels yoghurt en een beetje citroensap.

2. Voeg de dille toe

3. Ik heb naar smaak zout, peper en een beetje knoflookpoeder toegevoegd, hierdoor leek het een beetje op tzaziki.

Deze salade met een lente zonnetje (wat op dit moment er een beetje bij inschiet..) en een lekker stukje vlees of vis maakt samen een prima maaltijd!

4 gedachtes over “Recept #4: Komkommer salade

Geef een reactie

