Eerste blog!

1525400_740106336017052_1404126484_n

Welkom! Ik zie deze blog als een soort uitlaat klep, ik zal hierop mijn frustraties uitten maar ook blije momenten delen over het fanatieke sporten en de nieuwe gezonde levensstijl die ik mezelf heb aangepraat. Want ook bij mij loopt het zogeheten jojo effect als een rode draad door mijn leven.

Ik zal op deze blog recepten zetten van gerechten die ik heb gemaakt, die echt de moeite waard zijn om te delen. Maaltijden die gemakkelijk, betaalbaar en gezond zijn. Ook zal ik soms tips en weetjes posten die helpen bij het afvallen of het gezonder leven.

Comments en likes zijn meer dan welkom! Je kunt me ook volgen op Bloglovin’ (zie de link in mijn derde blog)

 

Een gedachte over “Eerste blog!

Geef een reactie

